tirsdag den 21. februar 2012

Lavanda før og nu


Så langt var jeg kommet på trøjen til Esmaralda, da jeg blev grebet af tvivl i forhold til størrelsen. Hun er en smal pige og det passede med brystmål til str. 6, selvom hun er 8 år. Desværre havde jeg ikke lige taget højde for ærmegabet, så kom til at sidde for højt og var ret snævert. Mønstret er så fint i trøjen og der er ikke en maske, som ikke fra opslagningen har en rolle i det nederste mønster. Derfor kunne jeg heller ikke bare slå flere masker op under ærmet uden at skulle indsætte en hel mønster-rapport, SÅ.....


...  nu ser trøjen sådan ud! Jeg har faktisk valgt at gå 2 str. op, for det svarer kun til 8 masker mere i omkredsen og da det er rib, skal den nok sidde pænt til alligevel. Jeg fortæller mig selv, at jeg bliver glad for min beslutning senere, men lige nu er jeg lidt olm over at skulle starte forfra!

3 kommentarer:

  1. Øv da..... Men sejt du nøjes med at være lidt olm :-) Jeg ville bande højt og længe og så ville det projekt simpelthen dø.

    Jeg hepper på dig og er sikker på at du lynsnart er samme sted som du var, da du trævlede op!!!

    SvarSlet
  2. hep hep hep, den bliver så fed!

    SvarSlet
  3. Øv hvor ærgeligt, du må på den igen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...