mandag den 30. januar 2012

Gavekort indløst


Op til jul kunne jeg ikke helt nå at strikke alle de gaver jeg gerne ville. Især en kær veninde synes jeg skulle iklædes noget varmt hjemmestrik. Jeg lavede derfor et gavekort til hende med et billede af Karin vanterne og lod farvevalget være op til hende.


Her er de så strikket op i sort Nepal og de er blevet dejlig varme og bløde. Strikkefastheden passede ikke hel i højden, så jeg måtte korte mønstret lidt af. Egentlig skulle der være strikket drejet ret hele vejen igennem - det fremhæver det fine mønster. Det gik bare først op for mig, da jeg var godt i gang og så synes jeg ikke, at der var grund til at starte forfra (man har vel en laang to do liste!).


Faktaboks:
Mønster: Karin (gratis mønster på Ravelry)
Garn: 2,5 nøgle Drops Nepal
Pinde: Magic loop og 2 på en gang på Knitpro nr. 3½
Ændringer: Kortede lidt af mønstret af i toppen og kunne godt have taget lidt mere af
Hot or not: De blev lidt store i toppen, men vil stadig sige HOT

3 kommentarer:

  1. God ide med at lade modtageren bestemme farve på garnet.

    De er blevet rigtig flotte.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Heldige modtager, der ovenikøbet selv må bestemme. Det er nogle meget fine vanter.

    SvarSlet
  3. Mega fede vanter!!! Ret smart at man sådan kan få sådanne gavekort......Tusind tak for i dag!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...