tirsdag den 6. december 2011

Her er jeg igen


SÅ har I mig tilbage - Ph.d'en er afleveret og jeg er et nyt og lettet menneske. Der har ikke været meget tid og overskud til strik og blog, men nu skal det være igen :-)


Som tidligere vist, startede jeg op på Paula ponchoen under skriveriet, den var ret hurtig at lave og den har bare været skøn at sidde med over skuldrene. Garnet er fantastisk blødt og farvespillet er helt magisk -  jo, jo jeg er super glad for resultatet :-)


Lidt Fakta
Mønster: Paula fra "Mere Feminin Strik"
Garn: Alta Moda Alpaca
Pinde:Knitpro nr. 6/7
Hot or not: Mega hot :-)

Nu vil jeg nyde at kredse rundt i blogland og se hvad I har bedrevet siden sidst :-)

9 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage - og tillykke med afleveringen - da jeg i sin tid afleverede min ph.d følte jeg mig fuldstændig tom inden i flere uger bagefter - det var faktisk dengang jeg for alvor begyndte at strikke ;o)
    Det er dog den fedeste farve du har valgt til din poncho - den er super-hot!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Stort tillykke og godt gået :-) Lækker, lækker poncho i en meget smuk farve :-)

    SvarSlet
  3. Din Paula er så skøn; fantastisk flot farve!!!

    Jeg ønsker dig en skøn december - dejligt ph.d´en er afleveret, så du har tid og overskud til at hygge, jule og blogge - og ikke mindst strikke!

    SvarSlet
  4. Takk for hyggelig besøk hos meg:) Nydelig farge på ponchoen du ha strikket. Det er helt sikker deilig å ha levert oppgaven - nå kan vel julen bare komme.
    I natt er det kommet mye snø her så det skal bli spennende å kjøre til jobb;) Ønsker deg en fin desemberdag.

    SvarSlet
  5. Sikke smuk din Paula er og fed farve. Tille med den færdige ph´d opgave - så kan du jo holde jul med god samvittighed og med ro i sindet .-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med afleveringen. Og flot poncho

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med afleveringen. Godt at få det overstået. Ponchoen er meget flot, sikke en skøn farve.

    SvarSlet
  8. Flot poncho du har strikket, og farven er jeg super vild med.

    SvarSlet
  9. Skønt at have afleveret og at du nu kan slappe af for en periode.

    Paula er en rigtig lækker model, som jeg også har strikket, omend ikke i en så smuk farve som din.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...