fredag den 25. marts 2011

Jeg vil også være med..

Man fornemmer ikke så godt den grønne farve i lace garnet her,
 men tro mig - sammensætningen er helt magisk!
....altså i den eksklusive klub af Camomille strikkere :-) Det er jo bare SÅ smukt et tørklæde og jeg vil også eje et (eller flere). Jeg havde noget super lækkert Malabrigo lace garn med hjem fra Barcelona og det kan jo passende blive en del af tørklædet. Til det tykkere garn fandt jeg en smuk lysegrøn Geilsk uld/bomuld, som passer så fint til.

Jeg havde godt nok planlagt, at jeg skulle have noget færdigt før jeg startede noget nyt op, meeen standhaftigheden holdt nogenlunde 10 min ;0)

9 kommentarer:

  1. He-he , det kender jeg godt , altså det der med at være standhaftig . Lige nu lykkedes det meget godt , da det jo er til Hanne jeg strikker .... Camomille er sååå smukt og det er lækre farver du har valgt :-)
    God weekend .

    SvarSlet
  2. Det kunne jeg da godt have fortalt dig, søde. Tusind, tusind tak for i dag (og i går, og i lørdags og alle de andre dage ;-)

    SvarSlet
  3. Fede farver du har valgt til dit Camomillesjal, Lykke. Rigtig god strikkefornøjelse (og det med standhaftigheden kender vi vist alle; nogle ting er bare FOR fristende at gå igang med. Straks!).

    SvarSlet
  4. Hihi...Velkommen i klubben;O)

    Skønt garn du der har fået fingre i til Camomille.Glæder mig til at se det færdige resultat.
    Camomille står øverst på ønskelisten her, men jeg SKAL være færdig med et par andre ting først.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  5. Jeg er så heldig at jeg har set (også med fingrene) Lykkes start på Camomille,og det er MAGISK! Farvernes sammenspil er helt fortryllende!

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at være en rigtig lovende kombination, tror du får en superlækker Camomille ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig rigtigt meget til at se din kombination, da jeg selv går og funderer over, om jeg skal kaste mig ud i en Camomille, hvor den ene af de to garner er flerfarvet.

    SvarSlet
  8. Det er altså bare smukke garner du har valgt til Camomille, håber jeg finder noget brugbart, ved ikke om Hjelholt's kradser, men det har nok ikke den store betydning, når det ikke skal være direkte på kroppen, ellers er jeg ikke så sart mere, man kan vænne sig til meget..:o)

    SvarSlet
  9. Det ser lovende ut! Jeg fabler om å kaste meg med på camomillebølgen, men funderer ennå på fargevalg, grønt var absolutt fristende!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...