tirsdag den 8. marts 2011

Det ser ikke ud af meget..

... men her er første halvdel af et par søde baby pludderbukser (de skal syes sammen midt for og bag). Den anden halvdel er på pindene, men på pind 2/2.5 går det altså ikke super stærkt. Derfor blev ikke lige det hurtige projekt jeg havde planlagt, men det er okay. Blusen fra sidste indlæg er alligevel i skammekrogen lige nu, så pludderbukserne blev lige op-prioriteret :-) Mens jeg pylrer lidt over de tynde pinde jeg strikker på, kan jeg da glæde mig over at garnet er lækkert økologisk fair-trade bomuld og det passer godt med lidt let garn til det forår der nu kommer spirende frem :o)

4 kommentarer:

  1. Åh hvor ser de fine ud!!! Gid man var baby og skulle styles i dem!! Mums!

    SvarSlet
  2. Så søde. Og jeg ved også hvor bløde. Heldig baby!

    SvarSlet
  3. De ser ud til at blive ret skønne de bukser

    stine:)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se dem færdig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...