søndag den 28. november 2010

hængepartier

Tilbage i august måned begyndte jeg på disse hjemmesko til min venindes lille søn. Uvist af hvilken grund har de så ligget i min strikkekurv i flere måneder, men i dag skulle det være, det er jo nu de skal gøre gavn. Der manglede kun at blive hæftet ender på snørebåndene og så skulle Converse mærket hækles og syes på. Det tog jo ingen tid da jeg først kom i gang, så nu er de klar til at blive pakket og sendt mod Hvidovre.

Faktaboks:
Garn: Arwetta strømpegarn, 2 tråde
Mønster: Baby sneakers med Converse mærker hæklet efter denne tutorial
Pinde: hm, tror nok de er lavet på strømpepinde nr 3
Ændringer: jeg tilføjede det lille Converse mærke og så tilføjede jeg en enkelt omgang med sort øverst på sålen. Det blev ikke helt så pænt pga. den måde man tager masker op på, så den udelader jeg en anden gang.
Hot or not: Jeg håber ihvertfald de små fødder bliver hotte :-)

Som en lille kompensation på den lange ventetid, måtte jeg lige hækle et lille armbånd til den tålmodige veninde. Fine pasteller til en smuk lys pige :-)


 Et armbånd mere blev det også til i dag. Da jeg så de fine knapper i retro farver i Søstrene Grene, tænkte jeg med det samme på Camilla. Da hun nu er et af de sødeste og mest hjælpsomme mennesker jeg kender, skulle tanke selvfølgelig omsættes til armbånd og det blev det så i dag :-)


Ellers vil jeg ønske jer alle en dejlig første søndag i advent :-)


2 kommentarer:

  1. Tusind tak for det fine armbånd, jeg havde det på hele dagen!! Du er en snut! :-)

    SvarSlet
  2. Fine, fine ting. Og så får man så god samvittighed, når man ordner hængepartier :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...