fredag den 25. december 2009

Hvad gavepapiret gemte


Lidt strikke-relaterede julegaver var der under træet. Jeg fik disse bøger af Lene Holme Samsøe, som jeg er rigtig glad for. Bibliotekets udgaver af samme har stået nogenlunde konstant på min hylde, så det er dejligt, at jeg nu har dem for mig selv :-)

Det blev også til opskriften på Noni tasken "In the sculpture Garden" og garn dertil. Den glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang med. Den skal strikkes på pind nr. 8, så det kommer nok til at gå pænt stærkt. Inden jeg går i gang har jeg dog gang i diverse projekter som skal gøres færdig, det gælder især julepynterierne; engle og kræmmerhuse fra Kastaniestrik og rensdyret fra Hendes Verden.

5 kommentarer:

  1. mmmm, rigtig lækkert med sådanne gaver! fortsat god jul til dig og dine.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre gaver. Glæder mig rigtig meget til at se tasken - både i produktion og færdig tilstand.

    SvarSlet
  3. Sikke nogen lækre gaver. Den slags fibergaver er virkelig skønne:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig! Superlækre sager, som du nok skal få stor fornøjelse af!

    SvarSlet
  5. En bedre gave kan en strikker ikke få :-) Jeg er meget spændt på at se den taske på et tidspunkt :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...