mandag den 16. november 2009

Lidt royal har man vel lov at være

Jeg fik lige lyst til et lille hurtigt projekt og lavede disse pulsvarmere. Jeg er ret vild med dem :-) Jeg synes der er sådan lidt storladent, barokt prinsessestemning over dem og det er da lige hvad man kan bruge til at drømme sig væk i disse regnvåde dage.Udførelsen i retstrik gør heldigvis at de ikke bliver for tuttenuttede. Jeg har strikket dem af Drops silk-tweed og brugt ca. 35 g. Jeg satte lidt elastiksnor i under flæsen for at holde den lidt til. Glæder mig til at erobre verden iført dem i morgen :-)

Jeg strikker sørme også videre på sparkedragten til min venindes søn. Det går stadig ikke så hurtigt for det er bestemt ikke tv-strik, men til gengæld tror jeg at resultatet bliver godt :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at lave et hurtigt projekt ind i mellem. Søde pulsvarmere

    SvarSlet
  2. Kan også godt li`sådan et lille hurtigt projekt:-) De er fine og det ser sparkedragten også ud til at blive.

    SvarSlet
  3. Royale pulsvarmere - fin idé og de er rigtig fine:-) Du har det ligesom jeg - det er rart lige at have et lille mellempojekt indimellem de "store"..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...