mandag den 21. september 2009

Stilstand


Øv, øv! Jeg har ligget i sengen med hovedpine de sidste 2 dage. Hovedpinen er udløst at spændinger i nakke og skuldre og udvikler sig migræne-agtigt. Det betyder altså ingen strikkeri i dissse dage og det passer mig overhovedet ikke! Jeg har jo lovet at lave halsedisser færdige til et par utålmodige skolepiger og så havde jeg tænkt mig, at sætte slutspurten ind på min spiraltop. Min mor kommer på besøg sidst på ugen, så planen var lidt at få hendes hjælp til at få toppen tilpasset og monteret, meen det bliver nok ikke denne gang! Til gengæld har jeg så masser af tid til at drømme om alle de projekter, som jeg vil i gang med. Højt på listen står Ruth's nederdel Hyld og Opulent Raglan fra Knitscene og så selvfølgelig alle de små ting ind imellem!


God mandag aften derude i Blogland!

3 kommentarer:

  1. Jamen hvor er det træls for dig.
    Rigtig god bedring, måske hjælper fysioterapeuten.
    Put dig godt og prøv at slappe af.
    Glæder mig til at være sammen med dig torsdag. Knus fra mor

    SvarSlet
  2. Ja, øv. Men dejligt at du kom forbi butikken til en strikke- (og alt muligt andet)snak. God bedring. Bliv nu rask til torsdag.
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Øv for den, håber det er overstået nu :-) Det er da ellers et par pokkers fine projekter, du har fået fat på der, jeg kunne blive fristet ;-)
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...