søndag den 27. september 2009

For os der ikke var på Fanø


....er det lykkes at færdiggøre nogle projekter uden at blive ruineret af impulsive garnkøb :-) (læs: for pokker hvor er jeg misundelig.. :-} ) Næste gang der er strikkefestival, så vil jeg med!

Nå, men torsdag var jeg til strikkecafe hos Mette og det var bare super hyggeligt! Dejligt at møde andre mennesker fra området med samme interesse. Det lykkes mig faktisk også at komme i mål med at strikke min spiraltop færdig, ca. 4,3 meter kom det op på og monteringsarbejdet er nu i fuld gang. Billeder følger....

Jeg fik også lagt sidste hånd på halsedisserne til Esmaraldas veninder, så nu kan de 3 tøser holde sig varme i næsten ens udstyr. De er søde og taknemmelige, så det er jo skønt.


Min mor var på besøg sidst på ugen og tilbragte en dag i O. klasse med Esmaralda. Der kom hun til at love at hjælpe med at lave en græsmark til "De 3 bukkebruse". Så måtte der jo hentes garn hos Mette, rodes lidt blandt mine rester og vupti var der en græs-eng med indbydende græs-totter og fine blomster. Den er bare blevet rigtig fin og Esmaralda glæder sig til at overbringe den til læreren i morgen.

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor blev den fin! Man kan da godt forstå at de tre bukkebruse gerne vil derover ;-)
    Og tak for sidst, det var nemlig rigtig hyggeligt. En af de store fordele ved at åbne butik er jo at man møder dejlige mennesker, som man ellers ikke ville have mødt. Jeg er rigtig glad for at have lært dig at kende.
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Jeg vil også med næste gang, basta - men din tid er jo brugt særdeles godt, kan jeg se, de bliver fine, de små piger :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...