tirsdag den 18. august 2009

Mens jeg venter...

Mens jeg venter på at mit topstykke skal ankomme fra Sommerfuglen, måtte jeg lige have noget lidt mere spændende på pindende. Jeg fik derfor sat gang i Ishbel af Ysolde Teague. Det er noget Kaprifol garn fra Marks & Kattens der længe har fyldt op i min kurv, men som passer godt i farven til min svigermor, så nu er fødselsdagsgaven til hende i gang.



Så kom den søde post endelig med en af mine bestilte bøger og neeej hvor er den altså fin. Så mange flotte blomster og grøntsager - må straks i gang med lavendlerne og liljerne og violerne og ........












4 kommentarer:

  1. WOW, sikke nogle flotte blomster. Det glæder jeg mig til at følge med i :-)

    SvarSlet
  2. Aaaiii den bog ønsker jeg mig da! Jeg vil vildt gerne kunne hækle stedmoderblomster :)

    SvarSlet
  3. ja, den kan kun anbefales!! Der kan strikkes/hækles alt fra tidsler til forglemmigej og kløverblade - et sikkert hit!

    SvarSlet
  4. hej Lykke
    fint
    joan

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...