mandag den 24. august 2009

Hurra for post

Alle gode ting kommer til den der venter...eller sådan noget. Postbudet var ihvertfald meget velkommen i dag. Både bogen A stitch in time og mit topstykke ankom til matriklen i dag - Hurra!
Topstykket kan jo næppe erklæres som en original ide her i blog-land, men jeg glæder mig rigtig meget til at få den på pindene. Det rust-farvede garn er næsten endnu bedre end forventet, så jeg er glad. Desværre ligger jeg ikke lige inde med en 40 cm rundpind, så strikkeprøven må vente til i morgen når jeg har været i butikken.

Bogen har jeg glædet mig til længe. Har kigget opskrifterne igennem på Ravelry og der er bare så mange fine projekter at gå igang med. Modellerne er originale fra perioden 1920-1950, som så lige er peppet en smule op og hvor der er fundet passende garn. Jeg har ikke helt bestemt mig for hvad der skal på pindene først, meeen jeg kunne måske også prøve at afslutte noget!!






3 kommentarer:

  1. Hvor er du bare heldig at få sådan nogle spennende ting med posten.
    Tak for kommentaren i min blog. Garnet hedder faktiskt Vikinggarn (tror jeg), men det er bedst kendt som sirri garn (www.sirri.fo).
    Du har en meget spennende blog, og rigtigt fint desing. Jeg hopper lige en tur forbi The cutest blog on the block. Måske de lige har det, som jeg har savnet, med min blog :)

    SvarSlet
  2. tusind tak for de rosende ord :_) og ja, rart at der er nogen der har været kreativ for en, det her design havde jeg da aldrig selv udtænkt!

    SvarSlet
  3. Ja, man kan blive helt forelsket i posten ;-) Dejlige ting, han havde med til dig.

    Tak for besøg på min blog, det er altid skønt at blive gjort opmærksom på en "ny" strikkeblog.

    PS: Jeg er fuldstændig faldet i svime over Lesley Stanfields bog med strikkede og hæklede blomster - den kendte jeg slet ikke i forvejen, så stort tak fordi du gjorde opmærksom på den :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...